Någon som...

Oxxx

Trådstartare
...har en sån här?:
1878.jpg

"
Bandageväska

Equiline bandageväska, med många fack är ett praktiskt sätt att hålla reda på alla tillhörigheter vid tävling och andra evenemang."

Visst är den en sån som man kan hänga på boxen där man får plats med borstar, skydd, osv ? Någon som vet hur stor den här är??

Är på jakt efter en sån som jag kan ha på boxdörren men är lite osäker på om denna är tillräckligt stor :crazy: .

Någon som vet vad jag menar för "pryl"?

Sv: Någon som...

Jag har en och den är super bra!!! Har alla borstar, handuk, putsmedel, pälsglans m.m. i den. är ca 75*15*45cm

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 727
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 284
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 182
Senast: kma
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 380
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka