Någon som vet?

S

Sophieeklund

Någon som vet om det finns något gymnasium med inriktning på fälttävlan, eller om det finns utbildning i det på annan nivå? :confused:
MVH // Sophie

haha...det borde det väl finnas i england ! :idea: ...om inte annat....där håller man ju på med mycket fälttävlan...fast de är klart...du kanske inte vill åka ända dit... :D

/Maja :bump:

Önnestadsgymnasiet har inriktning Fälttävlan. Anna Hassö och Line Holmsen är instruktörer. Anna vet väl de flesta vem är. Line är från Norge. Bla. Norsk mästare. De har en hel del egna hinder men bara drygt 1 mil till Gärds.
Vet att de har en hemsida... ganska dålig men den ska uppdateras snart.
www.buf.kristianstad.se/onnestad_gy/

Har inte Vellinge inriktning mot fälttävlan i sitt hästgymnasium :confused:
Det ligger i skåne.

Tack, det var nog det jag hade hört talas om.
Har själv gått ut gymnasiet (naturbruk) redan, men en kompis till mig sa att hon skulle vilja gå med inriktning på fälttävlan om det fanns, och då kom jag ihåg att jag hört talas om nått nån gång. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 239
Senast: Äpplet.
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 307
Senast: hamilton1
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 327
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama