Någon som provat oestress?

EllenCla

Trådstartare
Någon som provat oestress här på sidan? Jag har ett sto som jag haft nu i kanske 3-4 år och till största del är hon ”okej” hon är kanske inte vad man skulle kalla snäll då hon lätt blir tjurig i hanteringen även om hon aldrig skulle bitas eller sparkas. Min fråga är alltså: någon som testat oestress på ett sto som var lite halv sur och har det funkat? Tacksam för svar

Någon som provat oestress här på sidan? Jag har ett sto som jag haft nu i kanske 3-4 år och till största del är hon ”okej” hon är kanske inte vad man skulle kalla snäll då hon lätt blir tjurig i hanteringen även om hon aldrig skulle bitas eller sparkas. Min fråga är alltså: någon som testat oestress på ett sto som var lite halv sur och har det funkat? Tacksam för svar
Jag har använt det på vår/sommar de senaste två åren och jag märker stor skillnad. Det tar bort de värsta topparna och hon bli mer harmonisk, jag har provat att bara ge munkpeppar men det har inte samma effekt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
706
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 894
Senast: Mabuse
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 695
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 685
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama