Någon som minns? Spel på internet

sockerdricka

Trådstartare
För flera flera år sen cirkulerade det en adress på internet där man kunde finna flera små JÄTTESÖTA och "fina" spel. Det var oftast små djur som skulle exempelvis fånga frukter av något slag. Någon flicka som skulle hoppa upp mot stjärnor och så vidare.

Någon som har en aning om vad jag pratar om eller känner igen det? Kan hända att det var lite "asieninspirerat" om jag minns rätt.
 
Sv: Någon som minns? Spel på internet

Var inte ett av spelen en kanin som skulle hoppa upp på små klockor och komma högt upp? Orisinal söker man på google för att komma dit, testa om det är rätt!
 
Sv: Någon som minns? Spel på internet

Åhh jag måste få fråga också!
Det fanns ett spel som jag spelade när jag gick i 3an eller 4an (9-10 år sedan - hjälp vad längesedan :eek:), som påminde lite om supermario fast man var en brun hund, och vid varje slut på banan var det en pil som stod "Home->" på. Man styrde med piltangenterna och hoppade med space.
Någon som har någon aning om vilket jag menar? Hemsidan den låg på var grå tror jag, trooooor att spelet hette något med "puppy"..
 
Sv: Någon som minns? Spel på internet

ÅH! Taaack!! :D Haha höll på att bli galen när jag inte kom på själva hemsidan heller, funplanet.. haha, det var tider det!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 285
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Tofs
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 329

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp