Någon som känner till Cinovo KWPN?

sassiball

Trådstartare
Jag är nyfiken på stammen till ett holländskt halvblod. Han är efter en hingst som heter Cinovo som i sin tur är efter Renovo - Prins Oregon.

Hans mamma Odora är efter Gerlinus som är e Leegat.

Någon som känner till något om dessa kusar?

Sv: Någon som känner till Cinovo KWPN?

Det är en holländsk körhäst.
Vet inte helt vad du vill veta? Stammen finns på allbreed hela vägen, men jag misstänker att du har den redan.
Om du söker på avel, kommer det nog upp en del, då de har varit på tal förut.
Renovo är e en hackneyhingst som heter Cambridge Cole.
Cinovo har du framför vagn och exteriörbild här
http://www.jkstables.nl/pedigree_cinovo.htm
Det finns massor av info på nätet om honom, eftersom han var en god förärvare, samt en av de mer kända körhästarna.

Legaat är en kwpn keur hingst. Han har liknande stam som Irco Marco, kan man enkelt uttrycka det. Han lämnade många internationella hopphästar, men även duktiga dressyrhästar.

mvh

Sv: Någon som känner till Cinovo KWPN?

Tack för hjälpen, det var just en exteriörbild jag ville se.

Liknande trådar

Avel Ridsport har nyligen publicerat detta: Resultat från årets rådgivande bedömningar Lövsta har köpt in Racoon (Hero - De Niro), en... 17 18 19
Svar
365
· Visningar
47 999
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 690
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 380
Avel Jag har letat runt lite efter information om hingsten Lipton, och inte hittat så mycket som jag önskar. Tyvärr är väl tvisten om...
Svar
11
· Visningar
4 047
Senast: sinpol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka