någon som jag...i helsingborg?

L

liksomanna

Hejsan
Jag ska lämna mina älskade mörka småländska skogar för jag hittade kärleken på Skånes kust, närmre bestämt Helsingborg. Men detta innebär att jag kommer ha långt till mina hästvänner här, så jag undrar om det finns någon samling människor i Helsingborg eller i närheten som träffas och ordnar kurser inom Akademisk ridning och liknade? I så fall skulle jag gärna vilja ansluta mig till detta:D
Pm:a mig eller skriv lite här vart ni finns och vad ni gör. Vilka tränare har ni, var håller ni hus=)?

Tack på förhand!!:bow:

Sv: någon som jag...i helsingborg?

Om du går in på den akademiska sidan och kollar under kurser så finns det där. Under vintern håller vi till utan för Bjuv (där jag själv bor) och på sommrarna på hallandsåsen.

Själv bor jag som sagt i Bjuv och är lite nybörjare på AR, men tänket finns i stallet iaf :laugh: Och vi är två st som försöker oss på det här:D

Sv: någon som jag...i helsingborg?

Skoj att du träffat kärleken! :love:
Jag är från Helsingborg men bor nu ca 2 mil norr om staden.
Har tränat AR ett par år nu och är med på en del av träningarna som Rebecka skrev om ovan. Har även en annan tränare som kommer ner 3-4 ggr.
Ska du ha häst med dig ner?

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Ridning Akademisk Ridkonst á la IngelaH Att jag skriver just ”Akademisk Ridkonst á la IngelaH”, beror på att det finns tusen och åter tusen...
Svar
14
· Visningar
1 801
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama