Någon som har liknande blandning?

Sv: Någon som har liknande blandning?

Den var jättesöt! :d
Många raser i den lilla........
/ J.

Jättesöt,

men hmm, Allså de bilderna har jag sett i en tråd om Westies...

Det har jag med! Men jätte söt valp!:)

Menar ni att mina bilder har varit i en annan tråd. Vill i så fall gärna veta vilken?

Menar ni att mina bilder har varit i en annan tråd. Vill i så fall gärna veta vilken?
Kommer inte ihåg vilken, men exakt de där bilderna var med! Jag tror det var i ''en söta valpar tråd'' Men det gör väl inge om de bilderna är med i fler trådar? Så länge det är du som lagt ut dom!

Min dotter har ett litet energiknippe, korsning tax/papillon. Ser ut som en liten viltfärgad minitax, men ögonen är papillonens. Väldigt liten men jättesöt, och tuff som attan. Kan väl säga, en stor hund i ett litet format.

Kommer inte ihåg vilken, men exakt de där bilderna var med! Jag tror det var i ''en söta valpar tråd'' Men det gör väl inge om de bilderna är med i fler trådar? Så länge det är du som lagt ut dom!
Ja visst har jag satt ut bilderna själv i en annan tråd om "kommentarer på min valp" eller liknande. Såg sedan att trådstartaren menade sin Westi.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 601
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej, min hund (Shitzu Lhaso Apso) har för en tid sedan börjat halta. Han fyller 5år iår och är i övrigt frisk. Han besväras inte av...
Svar
9
· Visningar
946
Senast: Hjalmar99
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 515
Senast: Dopy
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
6 066

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka