någon som har Honda cr-v -07 som dragbil?

Maléne

Trådstartare
Funderar på att köpa en Honda cr-v -07 eller ev -08 så har några frågor ang den modellen ;)

Skulle du rekomendera denna bilen?
Är den trött att dra med, är ju trots bara 150hk?
Är automaten något att ens fundera på om man ska dra (är ju lite billigare)?

Är det något speciellt man ska tänka på ang denna modellen?

Hoppas på många bra svar då letandet är i full gång :d

Sv: någon som har Honda cr-v -07 som dragbil?

har en 08a som jag är jättenöjd med. rekommenderar den lätt. automaten tycker jag funkar fint, finns även en xtra växel att lägga i när det går tungt.

Tack för svar, automaten ligger inte och växlar hela tiden då? Hur långt har din gått? Har du haft den sedan den var ny?

vet inte hur långt den har gått. pappas bil, men jag lånar. vi köpte den i vintras.

vi har en honda cr-v 09 bensin automat.
vi är jätte nöjda :D
förra året bilade vi 180mil igenom norge med husvagn. vi var uppe i bergen/fjällen och det var väldigt krokigt med branta backar och bilen klarade allt galant! :)
sambon blev positivt överraskad.
dock är det ju ingen racerbil;)

Senast ändrad:

Okej det låter ju väldigt positivt =), nä tyvärr är det väl ingen racer men man får tumma på vissa saker ;) något spec du kan anmärka på annars hos denna bil?

vi har ju en -09 limiten edition så det sitter ju en större motor i våran bil(166hk)
vi får dra 1420kg.
vi klagar aldrig på bilen, eller jo.. det tänds inga lampor i bilen när man öppnar dörrarna.. bara när man öppnar bakluckan O_o men det kan jag leva med :P
det är iaf min drömbil:love:

Liknande trådar

Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
662
Senast: Windy
·
Fordon Jag vet, jag har startat ett antal trådar genom åren på samma tema men nu är det dags på riktigt. Min lilla V40 hade stora problem med...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 909
Senast: super
·
Övr. Barn Har en 15 åring som just nu driver mig till vansinne. Han har betygsvarning i SEX ämnen nu inför terminsavslutet i 8an och han skiter...
Svar
18
· Visningar
3 834
Senast: Tassa
·
Fordon Jag måste helt tvärtemot min ursprungsplan och i eg ett ganska dåligt läge ekonomiskt byta bil. Det funkar helt enkelt inte med diesel...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 712

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka