Någon som har erfarenhet om boxväggar av plast?

F

FiaH

Är det någon som har, eller vet någon som har boxväggar av plast? Positiva/negativa erfarenheter av dem? Ska troligtvis bygga nytt stall nästa år och funderar på detta. Mycket tacksam för alla erfarenheter! :laugh:

Sv: Någon som har erfarenhet om boxväggar av plast?

Där min ponny står uppstallad är det sånna boxväggar. Jättesmidigt!
Hästarna äter inte upp dom, det blir inga märken/sprickor/"frakturer" om hästarna sparkar, dom behöver inte målas - ser alltid fräscha ut, blir dom skitiga så går det fort att torka rent.
Det enda negativa jag kan komma på är väl att man inte kan byta färg på dom på något annat sätt än att byta ut alla, men varför skulle man vilja det?

Ja, det är lite så jag känner, verkar lätta att underhålla. Precis i min smak! ;) Sen tycker jag de är snygga också. Tänkte också att det kan funka bra ifall man väljer att ha permanentbädd.. Tack för ditt svar!

Låter ju smidigt :) Vet du vad dom ligger i för prisklass ungefär?

Dubbelt så dyrt men håller dubbelt så bra!
Täbykliniken har det!

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
631
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 965
Senast: Roheryn
·
Hemmet Vi har haft ett furugolv i köket som vi försökt få till ett skurgolv genom att behandla med linoljesåpa enligt konstens alla regler...
Svar
9
· Visningar
561
Senast: Jahopp
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 462
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel