bettysmatte
Trådstartare
Och som ev. kan hjälpa mig med att svara på hur det fungerar. Vi fick ju vår färdig för ett par veckor sedan. Vi tyckte redan innan vi använde den att det kändes mjukt när man gick där till fots... Men ingen sa något om att den inte skulle vara "färdig" att använda. Första gången vi körde på den fastnade vi med släpet. Företaget kom och paddade igen (med tyngre padda, sa de). Och de lade också till att det måste regna några gånger, och man att man måste köra en del på parkeringen, innan den sätter sig. Sedan blir den "hård som asfalt", påstod de. MEN vi tycker fortfarande att det är mjukt... Vi hämtade hö i helgen. Jag lastade av balarna (ca 20 kg) på en säckakärra. Handtagen gjorde hål i gruset som var kanske 5 cm djupa. Det känns inte FAST. Ska det vara så, eller är det fel? Jag inbillade mig att det skulle vara fast och färdigt för att använda med en gång, men så är det kanske inte med grusparkeringar? Jag blir ju lite fundersam på hur det blir när det börjar bli snöigt och slaskigt om det inte fryser ordentligt först. Kommer det att gå att köra där? Kan man skotta snö utan att riva med sig halva underlaget?