Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!
Skickar PM
Jag antar att det betyder att du fått hjälp redan?
Buke från sin bästa sida!
Ja, det blir färsk mat idag.Jag antar att det betyder att du fått hjälp redan?
Oki. Ville bara dubbelkolla så att du fått hjälp och jag inte missförstod något (man är lite luddig i skallen när man börjar jobba 04:19 )Har du behov av mer hjälp så hojta tillJa, det blir färsk mat idag.
Jag väntar på personlig kod till mitt nya bankkort så jag kan betala mina räkningar.Varför kan du inte ringa? Kan man åtgärda det problemet på något vis?
AhaJag väntar på personlig kod till mitt nya bankkort så jag kan betala mina räkningar.
PIN koden har jag så jag kan handla, men inte fått den personliga ID koden så kommer inte in på banken, o nej, de kan inte hjälpa mig, har testat det.Ring ditt telebolag, du kan bara säga dina kortnummer så kan de hjälpa dig.
Koden kommer ju som ett sms så visst kan du ringa medan du väntar.PIN koden har jag så jag kan handla, men inte fått den personliga ID koden så kommer inte in på banken, o nej, de kan inte hjälpa mig, har testat det.
Den skickas bara som postförskott eller till min brevlåda, har som sagt testat det.Koden kommer ju som ett sms så visst kan du ringa medan du väntar.
Du behöver inte id koden för att betala till telebolaget över telefon.PIN koden har jag så jag kan handla, men inte fått den personliga ID koden så kommer inte in på banken, o nej, de kan inte hjälpa mig, har testat det.