Någon som är bra på travare?

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Julia__93

Hej

Jag rider än 19 årig varmblodstravare ibland. Han har verkligen jätte svårt för att galoppera (i en paddock alla fall, på ängar går det bra). Han lyssnar bra på galoppfattningar men sen tar han bara några steg innan han bryter av till slängtrav... jag undrar om det är nån som har något tips hur man kan förbättra galoppen hos en travare!?

Sv: Någon som är bra på travare?

Okej, men finns det någon sån tråd då?

Sv: Någon som är bra på travare?

Sök på forumet, gnägg till exempel, så kommer du se att det finns ridtravartrådar i överflöd. Eftersom jag inte vet vart/om jag bör flytta tråden väljer jag att låsa den.

/tifo

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 761
Senast: AbCdE
·
Ridning Hej, min medryttarhäst vägrar att gå framåt ibland. Han är en 13 årig c-ponny valack. Har varit medryttare på honom i ca 4 månader nu...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 651
Senast: Stergo
·
Ridning Hej alla kloka, Jag har stött på ett problem med en av hästarna jag rider och undrar om någon kan ge mig lite bra tips. När jag rider...
Svar
15
· Visningar
2 384
Senast: MiniLi
·
Ridning Hej! Jag undrar om någon har tips till mig. Min häst kan bli stressad i ridning och även svår när jag ska hoppa upp på hans rygg. Han...
Svar
9
· Visningar
1 538
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst