När försvann...

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

The Great White Shark

...vätskan i kroppen efter graviditeten?

Jag samlade på mig en massa vätska, liknar faktiskt en vattenballong :crazy:

Jag har ont av all vätska speciellt i ben, anklar och fötter, det värker i anklar och fötter. Om jag sätter ner fötterna på golvet så när inte tårna ner till golvet, skorna passar inte utan är för små.

Det är en vecka sedan förlossning nu och jag upplever det som om det blivit värre nu efter förlossningen.

Hur hade ni det som samlade vätska, när blev ni "vätskefria" igen?
 
Sv: När försvann...

Jag samlade också på mig en massa vätska (såg ut som en flodis ett tag;) ) men det försvann sakta men säkert under de två första veckorna eftr förlossningen.
 
Sv: När försvann...

Kissade och svettades ut allt under ett par veckor efter förlossningen. Men det gäller även att dricka rejält! Annars tjuvhåller kroppen på vätskan.
 
Sv: När försvann...

Flodhästliknande är det minsta jag är.

Får ge mig till tåls en vecka till.

Tack för ditt svar :)
 
Sv: När försvann...

Ställer mig vid vattenkranen :idea:
 
Sv: När försvann...

Med min första tjej så fick jag havandeskapsförgiftning och var nåt kollossalt svullen. Det mesta av det försvann redan på BB, och resten gick i ett nafs här hemma.

Den här gången blev jag inte på långa vägar lika svullen, men svullnade på mycket efter förlossningen istället. Det tog nog minst fyra veckor innan allt var borta.

Går allt bra med den lille?
*kram*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag behöver skriva av mig. Jag känner mig nedstämd och är så sjukt trött på att ha ont. Jag har haft ont i flera år, främst i...
Svar
15
· Visningar
2 485
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ inatt fick jag sån plötslig attack. låg i sängen o skulle sova -- så blev jag så jätteillamående o konstig i kroppen.. började...
Svar
17
· Visningar
2 079
Senast: vtok
·
Kropp & Själ Ska försöka att inte skriva en hel roman. Jag har antagligen haft rls från tonåren men inte förstått vad som var fel och läkaren...
Svar
3
· Visningar
1 582
Senast: Skorpis_8
·
Kropp & Själ Jag har haft smärtproblematik senaste månaderna, som ökar i mängd. Eftersom det dröjer 1,5 månad innan min tid till vårdcentralen ser...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 627
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp