L
**Lina**
Sv: Myter om foder
Vi tar vårat eget hö och det är jag som tar proverna så jag vet i väldigt hög grad att det är just det höet och att det är gjort på det sätt som jag har fått lära mig är det rätta!
H*n som hade gjort uppsatsen skrev att några på SLU tyckte att det verkade intressant och att de skulle forska vidare i ämnet och det jag menade var att eftersom SLU inte har ändrat sin ståndpunkt än så väljer jag att gå på den information som de ger ut just nu. Sen kan det ju självklart vara så att de inte är klara med denna eventuella forskning och att de sedan kommer att presentera ett resultat som skiljer sig från de rön som finns ute idag men fram tills dess så utgår jag ifrån som jag tidigare skrev att protein- och energivärdena är konstanta...Idasagare skrev:?? Försökte följa tråden. :smirk:
En uppsats gör väl inte att SLU ändrar sej? Hade inte alls med SLU att göra om jag förstår det rätt. Eler fattar jag fel? Forskning tar långt mer tid än 2 år.. iallafall den forskning jag mött.
Idasagare skrev:Tycker även att någras kommentarer om hur man tar proven måste göra sitt på resultatet. Hur vet man att det är gjort som säljaren säger? Hur vet jag att det ärjust det höet?
Vi tar vårat eget hö och det är jag som tar proverna så jag vet i väldigt hög grad att det är just det höet och att det är gjort på det sätt som jag har fått lära mig är det rätta!