Mystisk tävlingsgren

kvandi

Trådstartare
Sitter o tittar på tävlingsanmälan, på en tävling i mitt hemområde finns en gren som heter T4.

Jag kan inte hitta någon T4 i mitt Fipo, är det någon ny gren som dykt upp det sista? Isåfall, vad är delmomenten i den?

Sv: Mystisk tävlingsgren

Tillägger att det är så eftersom T2 A-klass förut reds med flera deltagare på banan också, men att det numer rids som ett enskilt program.

Sv: Mystisk tävlingsgren

Ett nytt Svenskt FIPO skall komma i år. Det du har (2008?) är ju inte helt up to date.
Nyaste FIPO hittar man alltid Här!

(Eller så googlar man)

/Malin

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 945
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
717
Senast: Snurrfian
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 024
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 244
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar