Rubynight
Trådstartare
För ungefär en månad sedan så flyttade jag in i min första egna lägenhet som jag ska ha nu i några år medan jag studerar och jag trivs verkligen så underbart bra i min lägenhet men samtidigt så är det massa saker som fattas! Jag vill nu hitta inredningsdetaljer som gör att min lägenhet känns mer mysig, mjuk eller möjligen feminin. Feminin kanske är fel ord, men just nu är allt i rummet (det är en etta, dock med kök i ett separat rum) väldigt sterilt, det är svarta och vita möbler, med 3 vita väggar och en fondvägg som är vit och grå. Vi köpte lägenheten och möblerna i den av en kille så det kanske är därför jag känner att jag vill ha den mer feminin, eller bara mindre steril. Som sagt så vet jag inte om dessa orden är rätt för att ens beskriva detta.
Men har ni några tips på mysig inredning? Jag vet inte exakt vad jag letar efter men det är mycket så bara ös på! Tavlor, filtar, kuddar, lakan, ljusslingor, badrumsskåp, handdukar till badrum, förvaringssaker i köket till t.ex. slevar som inte får plats i lådan eller till kryddorna som bara står på fläkten nu, även ljuslyktor, kontorsutrustning som kan vara bra när man pluggar eller andra bra-att-ha saker!
Känn er fria att slänga in saker som ni tror passar, saker ni skulle vilja ha, saker ni är nöjda med eller varför inte saker som ni inte är nöjda med!
Men har ni några tips på mysig inredning? Jag vet inte exakt vad jag letar efter men det är mycket så bara ös på! Tavlor, filtar, kuddar, lakan, ljusslingor, badrumsskåp, handdukar till badrum, förvaringssaker i köket till t.ex. slevar som inte får plats i lådan eller till kryddorna som bara står på fläkten nu, även ljuslyktor, kontorsutrustning som kan vara bra när man pluggar eller andra bra-att-ha saker!
Känn er fria att slänga in saker som ni tror passar, saker ni skulle vilja ha, saker ni är nöjda med eller varför inte saker som ni inte är nöjda med!