Myggmedel på digivande sto??

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare saris
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 059
S

saris

Hej!
Mitt sto går ute på bete nu med sitt lilla föl. Men hon är så otroligt uppäten. Allra helst framför ljuvret. Så min fråga är vad ni skulle ha gjort. Jag köpte swift ,eller vad det heter, och smorde in henne idag. Men det känns som att jag skulle behöva smörja in alla dessa bett med något också. Men vad? Jag vill ju inte att bebisen ska få i sig en massa eller tycka att det luktar illa? Vad skulle ni gjort? Det är verkligen stora variga skorpor på alla dessa bett.

Sv: Myggmedel på digivande sto??

jag skulle ha använt nått som det bara var naturliga ämnen i.. jag har använt föllinge hästdeo,tror det hette nått sånt! men jag vet ej om det är naturliga ämnen i det..

finns nått som heter näckens eller något,det sägs att det ska vara kanonbra! det är bara naturprodukter..

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig... 2
Svar
21
· Visningar
8 394
L
Avel Hej! Skriver mitt första inlägg här men har läst en hel del genom åren och hr förstått att här finns mycket erfarenhet. Jag har ett...
Svar
10
· Visningar
5 050
Senast: LovisaR
·
A
Foder & Strö Hej! Har letat runt lite bland alla inlägg men inte hittat riktigt det jag sökte. därför måste jag fråga en sak.. Om hästar i...
Svar
6
· Visningar
997
Senast: Wentona
·
S
Träning Jag har ganska nyligt (ca 3 veckor sedan) fått hem två nya hästar. Ett 20 årigt sto med ett hingstföl på 2 månader. (Gajja och Camaro)...
Svar
3
· Visningar
1 067
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka