Men nu måste ni välja ett kvartal om ni ska rösta, så då får man ta det som väger över mest .
Ja valde att lägga fördelningen så med flit .
Jag gillar ju oktober, februari och mars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nu måste ni välja ett kvartal om ni ska rösta, så då får man ta det som väger över mest .
Ja valde att lägga fördelningen så med flit .
Kanske inte ska skriva här medan jag julshoppar. Verkar bli ännu virrigare än innan då .Jag gillar ju oktober, februari och mars
Som jag skrev redan på den första, gällande val av titel/rubrik:En kompis påstod att typ Nov-dec nog inte är "någons årstid". Jag väljer att inkludera oktober också så det blir ett kvartal.
Så då tänkte jag, en undersökning för att se hur fördelningen på bukefalisternas sämsta kvartal är vore kul.
Jag ser redan fram emot "Mycket viktig undersökning 3" Det är ju en överraskning vad varje undersökning innehållerSom jag skrev redan på den första, gällande val av titel/rubrik:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Skamstraff
Haha sorry, hade missat det. Men du fick gärna ändra rubriken, för det kan jag ju inte göra själv efteråtSom jag skrev redan på den första, gällande val av titel/rubrik:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Skamstraff
Neeeeejjjjjj!!!!!!!!!!!!Haha sorry, hade missat det. Men du fick gärna ändra rubriken, för det kan jag ju inte göra själv efteråt
Haha, tänkte skriva exakt samma! Jag älskar hösten och vintern fram till och med nyår, sen hatar jag livet i tre månader och blir lika förvånad varje gång det blir riktigt vår att det visade sig att min personlighet inte är konstant deppig och introvert . Men just det där att man inbillar sig att det ska bli vår i typ mars och sen inser att det inte blir det förrän maj, det är det värsta på hela åretJag gillar hösten, Halloween, Lucia, nyår och framför allt JUL så Q1 kvalar definitivt in som årets sämsta kvartal. Det har varit mörkt och kallt i en evighet, det ska vara mörkt och kallt i en evighet till och dessutom händer absolut INGENTING roligt. Så tror man våren ska komma i april men det gör den inte
Ja exakt! Oktober är ju ännu rätt nice höst.November, december och januari
Jag gillar hösten, Halloween, Lucia, nyår och framför allt JUL så Q1 kvalar definitivt in som årets sämsta kvartal. Det har varit mörkt och kallt i en evighet, det ska vara mörkt och kallt i en evighet till och dessutom händer absolut INGENTING roligt. Så tror man våren ska komma i april men det gör den inte