mycket rädd sto

annie_cool

Trådstartare
Innan ni påpekar att jag är en idiot och tjuv så ska jag säga att jag har partat m,ed polisen om allt som jag vet om detta så de vet om det.Så jag har just fått hem ett mycket skyggt och rädd sto och vad jag vet om hästen är att hon har blivit misshandlad av sin förra ägare som tyvärr har avlidit jag fick stoet av deras släkting som tänkte avliva stoet och hade inte tid elelr råd med häst så. Stoet är mycket skygg och rädd av sig men ger henne tid och mycket kärlek hon låter just nu bara mig att sköta henne . Men hur länge ska jag vänta tills jag kan låta henne få komma ut i hagen en stund? att hon ska få träffa sina kompisar och nya? Har tillgång till en mindre hage som hon kan gå i.

detta är inget rollspel det är skillnad på rollspel och problem eller i detta fall lite tips och råd hur jag ska göra.

Liknande trådar

Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 238
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 575
Senast: Stereo
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 889
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama