Mustangfoder

H

hanniizz åå sammiizz

hej!!
Är det någn här på Bukefalos som ger sin häst mustangfoder?? det gör jag!! Jag skulle gärna villja starta en diskution om mustangfoder!! Jag tycker att det är jättebra..vad tycker ni?? Jag ger min ponny mustangorginal! Mvh Hanniizz åå Sammiizz

Sv: Mustangfoder

Fast om du vill få fram en diskussion ang Mustangfodret så kanske du ska precissera varför DU anser det vara jättebra. Jättebra kan man tycka om mycket, men varför anser man just det eller det vara så bra ?!

Håller med Mynta. För att få en rolig diskussion får du nog precisera dig. varför är just Mustang så bra? Mår din häst bättre av Mustangs foder än om den äter havre/betfor-foderstat eller Krafft/Hippofoder? Märker du skillnader i hästens hull, hårrem, allmäna hälsa och energi vid ridning? Vad vill du ha ut av diskussionen? :confused:

Jag tycker att mustang är bra eftersom min ponny inte kan äta havre ett dug eftersom hon lätt blir aldedes för PIGG :bump:

Därför tycker jag att mustangorginal är bra eftersom det inte innehåller ett dug havre!!!

Duger det??? _Runaway_ och Mynta2

Jag är ganska så ny här så jag vill gärna ha svar på hur det är bra att skriva!! TACK :banana:

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 022
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
542
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej Har en ponny med strikt boxvila i minst 3 veckor till på grund av skada. Vi får inte strö med halm kan jag säga nu, hon står på...
Svar
3
· Visningar
409
Senast: Elo
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 953
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar