Iddefixen

Trådstartare
Är det någon som kan berätta lite om fördelarna med Kraffts müsli jämfört med att ge korn?
Jag tycker det är svårt att ha kontroll över foderstaten när man börjar ge "specialfoder". Men vi får inte hem mer korn utan nu fodrar vi med müsli, havre och grund. Och jag vet inte alls hur jag ska bygga upp foderstaten med det nya fodret.

Skriv ned gamla foderstaten och eventuell grovfoderanalys så kan jag titta på den.

Vad vill du helst fodra med?

mvh Jessica

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 903
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 002
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 625
Senast: Shaggy
·
Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
637
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.