Muskler på min ponny

N

Nora_

Bifogar några bilder på pollen och skulle vilja ha kommentarer om muskler. osv. Vad jag kan göra för att öka på muskler osv..
observera att Jag hämtade henne i Augusti å började på att träna henne för isntruktör osv osv.. men sen mellan december-mars tagit det lugnt pga. både mattes ohälsa samt hennes hosta.
Nu ska jag däremot börja arbeta mer med henne och skulle bli glad om jag kunde få lite kommentarer samt tips:)

www.fotogalleriet.se/pic183129

www.fotogalleriet.se/pic183160

www.fotogalleriet.se/pic183169

www.fotogalleriet.se/pic183187

:)

Sv: Muskler på min ponny

kan tillägga att det är en Haflinger dam född 96 Som mest är "nöjesriden". :)

Tar gärna emot tips om bra övningar osv:)

Är ingen expert på det men tycker hon ser fin ut. :D

:) hehe Tackar tackar:) Jag av det jag kan utdömma om pollen så tycker jag att hon ser fin ut å så.. men jag ber gärna om experthjälp:) Vill det allra bästa för min pärla:)

Hästen ser fin ut men jag tycker att det ser ut som att halsen behöver lite mer muskler (är inget expert jag heller) för den ser lite "vinglig" ut. Det ser mer ut som mycket "fett" än muskler...
ANnnars tycker jag den ser fin ut!

okej tack det kan jag ju göra:)
oj vilken skillnad:) ser fin ut!:)

hon ser fin ut för att inte ha varit tränad på ett längre tag. Lagom hull tycker jag. Jag skulle nog vilja att hon fick ett kraftigare bakparti med ökad muskling i kors och lår.

aaah okej.. :) försöker komma på ett bra träningschema för henne..
Vi är två som rider henne... har skaffat en skötare eftersom jag varit skadad så mycket+ att jag inte har dne tid som jag skulle vilja ha.. pga. skola&jobb.. så vi ska dela upp dagarna och även träningen..

Liknande trådar

Hästvård Hej alla hästmänniskor! Detta blir min första tråd i forumet, och det handlar om min 17 åriga valack som har börjat falla ur och tappat...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
13 352
Senast: Bobloblaw
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 654
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 312
Senast: shia
·
Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 347
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama