musikprogram?

M

moe

Vad använder ni för program att spela upp musik med på datorn? (ren nyfikenhet)
 
Sv: musikprogram?

winamp.

mediaplayer, hade jag förut, men det ballade ur, för man kunde ju se på msn, vilken låt man spelade å så... men det funkar inte längre. vet inte varför, återgick då till winamp
 
Sv: musikprogram?

foobar2000.

Enkelt, bra och gratis.

Bra ljud blir det åxå :)
 
Sv: musikprogram?

WinAmp.. Med plugg så man ser vad som spelas i MSN Messenger! =)

Laban: Kom igen.. som att ljudet skulle vara bättre eller sämre i dagens modärna musik spelare.. Allt hänger nu mera på ditt ljudkort! Förutsatt att du inte gillar sånnt skräp som SRS WOW och dylikt SKIT.. =)
 
Sv: musikprogram?

Supergregg skrev:
WinAmp.. Med plugg så man ser vad som spelas i MSN Messenger! =)

Laban: Kom igen.. som att ljudet skulle vara bättre eller sämre i dagens modärna musik spelare.. Allt hänger nu mera på ditt ljudkort! Förutsatt att du inte gillar sånnt skräp som SRS WOW och dylikt SKIT.. =)

Tja inte fasiken vet jag :)
Läste det i ett forum att ljudet till deras receivern.
Fast det kan vara så att man kan ställa in mycket mer i foobar2000 en winamp.

Jag kör först och främst att den är inte såå grafisk eftersom det är ljudet som är det viktigaste inte hur spelaren ser ut ;)

Så Foobar2000 är bra med masssa inställningsmöjligheter.
 
Sv: musikprogram?

Winamp vare sig jag vill eller inte, ett jättebra program som ligger i bakgrunden och numera inte går att stänga av ens om jag vill. Fast det spelar ingen roll då samma station går hela dagarna. Enda sättet att få tyst på det är att antingen stänga av datorn eller rycka högtalarsladden, det går inte ens att avinstallera eftersom det inte går att hitta på hårddisken längre. :crazy:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
211
Senast: sweep
·
IT & mobiler Kanske finns det någon mer teknisk än mig. Kalasdags och kompisarna önskar sig vbucks, alltså valutan i Fortnite. Det är oklart vilka...
Svar
6
· Visningar
439
Senast: AlinaT
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
629
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp