Musikprogram på datron!

Polly_Mulle

Trådstartare
Vilket/vilka har du? Är du nöjd?

Är dödligt less på att slåss med Winamp och Windows Media Player.

Vad har du för brännarprogram?

Sv: Musikprogram på datron!

Jag kör bara iTunes! Både bränner och spelar all musik via den.. jag tycker iTunes är skitbra!

TPlayer är det enda jag kör med för musik. Bränner inte mycket direkt, men när det behövs så med någon gammal version av Nero. (Mestadels image-filer, hemmakompilerade.)

Jag använder foobar.
Det är bästbästbäst.

Tre svar och tre olika alternativ... En kompis har Realplayer och gillar den... Fler som har lust att svara?

Itunes! Har inte ens ipod men har ändå kört med Itunes så länge jag kan minnas, typ :D

men realplayer är sämst.
Nästan värre än media player.
Dem tar sån plats på datorn dessutom.

itunes har jag aldrig provat, känns lite onödigt eftersom jag inte har en ipod :D

Jag har Winamp faktiskt. Mest för att jag är medlem på en musikcommunity med musikstatistik. Alltså det finns en pluginprogram till Winamp så att ens statistik över lyssnadet finns på communityn.

Tidigare hade jag ett program som följde med min mp3-spelare, Creative Media player tror jag den heter. Har också haft Itunes som var hur pissigt som helst och inte kunde spela upp alla filer jag hade (eftersom vissa är illegalt nedladdade för länge sedan och saknar liscenser). MediaPlayer har jag aldrig förstått. Verkligen aldrig förstått. Rörig, seg och konstig.

Har annars hört att foobar (?) skulle vara ruggigt bra. De flesta jag känner har nog den eller winamp.

Använder foobar2000.
Var en flitig Winampanvändare tidigare, men tröttnade på att det kraschade så fort något inte passade :)

Ni som svarar winamp kanske skulle specificera vilken version? Det är rätt stor skillnad på dem. Ibland kör jag winamp, för att spela asf- och tracker-filer, och då är det version 2.76.

Taxk allihopa! Jag bestämde mig för att behålla winamp och snubblade lyckligtvuis över nåt gratisprogram som omvandlar de förbannade wma-filerna till mp3!

iTunes är det absolut bästa musikprogrammet tycker jag!

Liknande trådar

M
IT & mobiler Har laddat över en film från mobilen till datorn, men jag kan inte öppna den. Får då ett felmeddelande som lyder: Det går inte att...
Svar
2
· Visningar
1 360
Senast: hvala
·
IT & mobiler Ja jag vet inte hur man ska uttrycka det bättre än så men problemet är följande: Jag har installerat nero och nu öppnas alla filer...
Svar
2
· Visningar
1 121
Senast: pigleton
·
T
IT & mobiler Jag har en video på mobilen där pojkvännen rider min häst (eller ja, han åker runt på honom barbacka :p) som jag skulle vilja skicka...
Svar
1
· Visningar
881
Senast: Stalker
·
F
IT & mobiler Jag har spelat en en ljudfil på min mobil, jag har lagt in den på datorn men kan inte spela upp den. Varför inte? Hur kan jag konvertera...
Svar
4
· Visningar
1 512
Senast: meodeo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka