Musik till film

Mazarinen

Trådstartare
Nu har jag äntligen hittat vart jag kan fixa filmerna på datorn :angel: med olika effekter osv. men hittade det ikväll=har lärt mej hur man får in filmen i programet och sen inte så mycket mer, men jag vill ha en låt som spelas undertiden som man spelar upp filmsnutten, hur fixar man detta? programet som jag använder är Windows Movie maker :p

Sv: Musik till film

Du måste ha låten sparad i någon mapp på datorn, sen "importerar" du låten till dina "klippsamlingar" och sedan så högerklickar du & klickar på "lägg till på ??? (stayboard) eller vad det står.)
sen ligger den där :) lite luddigt förklarat hoppas du får rätt med det.

Okej :) för jag fick för mej nu att man skulle gå in på "gör en auto Movie" men det ville inte riktigt funka, å jag får ta och prova det här nudå. haha det är ju skitkrångligt när man inte fattar nånting :rofl: Okej nu har jag förstått! :D Men hur går man när man är klar med en film då och vill spara den? :) haha det var ingenting tror jag, inte nu iallafall

Senast ändrad:

Jo nu har jag kommit på en till fråga.

hur gör man när man vill ha en liten snutt av filmen i slow motion, just nu lyckas jag bara få hela filmen i slow motion.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har egentligen i flera år lockats av tanken på att vistas i en stuga utan el och indraget vatten, för att känna på hur det kändes...
Svar
0
· Visningar
790
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det känns faktiskt som att jag äntligen har förstått och hittat en riktning när det gäller arbetet med min hälsa! ”Bara” 9 år efter att...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler jag har många gånger försökt göra i ordning filmer på datorn i movie maker, bilder och ljud går bra att importera, men när jag försöker...
Svar
0
· Visningar
1 065
Senast: Buck
·
IT & mobiler Jag köpte min telefon i februari och har fortfarande inte lyckats klura ut hur jag ska föra över musik till den. Har gått igenom...
Svar
6
· Visningar
4 678
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Retrievertråden
  • Hjälp