Musik passande isisar..?

Milene

Trådstartare
Har gjort en liten video om vinterns ridturer i snö, företrädesvis i full galopp och tölt. Kommer dock inte på någon bra musik till...:(

Söker nåt som är glatt, rytmiskt men ändå vackert. Allra helst med nån text om vitt, snö, vinter eller dylikt.

Nån som har nån idé?

Sv: Musik passande isisar..?

Det var jättevackert! :)

Fast det kanske är lite för tjusigt för att passa ihop med mina hoppande, skuttande små troll... Nåt lite piggare skulle nog passa bättre...

Fler förslag..?

Ja, den var härlig! Den keltiska rytmen passar onekligen vår ras!

Kvandi: Bra låt, men kanske lite för "tung", det kommer att bli en lättsam filmning.

Finns det fler föeslag att välja på..?

oj vad fint det var från globen (?) jag fick gåshud. nära till tårar får jag alltid då jag ser en uppvisning med islänningar. dom är magnifika !!:love:

när jag inte ännu hade egen isis och egentligen inte visste så mycket om dom heller utan hängde med på ett finskamästerskap med mina kompisar, så kom vi fram just så jag hann se något otroligt fint. en skimmel töltade för full rulle och musiken var helt sagolikt vacker. vet inte vad det var men då grät jag.. herregud att det var fint.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 763
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama