Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Två låtar med inspiration av vinter och snö. Båda börjar lite lugnt, men det går alltid att klippa bort plyschiga intron sedan tycker jag att de funkar fint till tölt och galopp.
oj vad fint det var från globen (?) jag fick gåshud. nära till tårar får jag alltid då jag ser en uppvisning med islänningar. dom är magnifika !!
när jag inte ännu hade egen isis och egentligen inte visste så mycket om dom heller utan hängde med på ett finskamästerskap med mina kompisar, så kom vi fram just så jag hann se något otroligt fint. en skimmel töltade för full rulle och musiken var helt sagolikt vacker. vet inte vad det var men då grät jag.. herregud att det var fint.
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra.
Vi har en lite låg kvot (5) och...
Foder & Strö Jag ger Aveve Light Mix Zero till min PRE som kan gå upp i vikt genom att titta på ett grässtrå. Hon tycker om den men hon äter å andra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.