Tack!Det är inga problem att ge hundar Vaisto Cat, annat än att det svider lite mer i plånboken. Tror att många, främst mindre sällskapshundar, skulle må bra av att äta Vaisto Cat eftersom det inte är lika fett som hundmaten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Det är inga problem att ge hundar Vaisto Cat, annat än att det svider lite mer i plånboken. Tror att många, främst mindre sällskapshundar, skulle må bra av att äta Vaisto Cat eftersom det inte är lika fett som hundmaten.
Inser att det är en gammal tråd men tack vare den köpte jag en påse mush vaisto gul idag. Katten är lyrisk och har suttit längtansfullt vid frysen efter att ha fått mush blandat med vanliga maten två ggr.Jag överväger att gå över till att ge mina katter Mush färskfoder, de frysta bullarna för katt. Det var förr tal om att Mush inte var fullvärdigt utan att man behövde ge extra taurin med tex kycklinghjärtan, men det är många år sen nu. Hur ser det ut idag, är Mush ett fullvärdigt alternativ eller behöver något tillsättas?
Katterna äter idag enbart blötmat (Mjau tetra) och kan få Mush eller kött i olika former ibland som något extra gott, men jag vill ge bättre mat än de får. Skulle helst ge barf men har tyvärr inte förutsättningarna för det och Mush känns som det bästa alternativet åt mina katter, men jag vill vara säker på att de får i sig allt de behöver innan jag går över till det helt och hållet
Fasa in över en vecka så hon inte blir dålig i magen.Inser att det är en gammal tråd men tack vare den köpte jag en påse mush vaisto gul idag. Katten är lyrisk och har suttit längtansfullt vid frysen efter att ha fått mush blandat med vanliga maten två ggr.
Så till frågan, hur snabbt kan man växla över? Hon äter idag Mjau kattunge, är 6 mån gammal. Vi byter för att hon vägrar äta påsarna med lax och jag vägrar köpa hem förpackningar där allt inte går åt
Stort tack!Fasa in över en vecka så hon inte blir dålig i magen.
Jag köpte också mush vasitio gul men katten vägrar ens att prova att äta! Hon vill ha Mjau torrfoder, lägger jag en boll på torrfodret äter hon torrfodret runt bollen men inte bollen...Inser att det är en gammal tråd men tack vare den köpte jag en påse mush vaisto gul idag. Katten är lyrisk och har suttit längtansfullt vid frysen efter att ha fått mush blandat med vanliga maten två ggr.
Så till frågan, hur snabbt kan man växla över? Hon äter idag Mjau kattunge, är 6 mån gammal. Vi byter för att hon vägrar äta påsarna med lax och jag vägrar köpa hem förpackningar där allt inte går åt
Jag ”mosar” bollen och blandar runt några droppar varmvatten så den inte ska vara så kall. Kanske testa?Jag köpte också mush vasitio gul men katten vägrar ens att prova att äta! Hon vill ha Mjau torrfoder, lägger jag en boll på torrfodret äter hon torrfodret runt bollen men inte bollen...