JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Travronden)
Svenskdelägde dyringen Muscle Massive vann nattens ena försök i New Jersey Sire Stakes ($28.200) för treåriga hingstar och valacker för Ron Pierce. Den Jimmy Takter-tränade travaren kom hem på 1.10.6/1.609 meter.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Det blev blågul dominans på travbanan Meadowlands utanför New York natten till söndagen. Åke Svanstedt och Jimmy Takter vann var sin...
Hästnyheter
(Travronden)
Muscle Massive var den dyraste 1,5-åringen i USA 2008. Han kostade 425.000 dollar i...
Hästnyheter
(Travronden)
Jimmy Takter-tränade hästar vann båda finalerna i New Jersey Sire Stakes ($200.000) för...
Hästnyheter
(Travronden)
Jimmy Takter gör inte bara bra ifrån sig med travare. Han firar också framgångar med...
Födda-24
Avel Men gud vad jag känner med dig! Håller alla tummar att fortsatt läkning går bra!✊🏻✊🏻❤️❤️
Läste härom dagen om en som förlorade sin åring...
Hedwig
25 minuter sedan
Svar: 71
Visningar: 4 760
Avel
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Igår var det 5 år sen jag köpte Fille, helt sjukt vad tiden går! :eek:
villhöver
33 minuter sedan
Svar: 1 042
Visningar: 81 716
Grenar
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Jag börjar direkt med en återblick på förra helgens tävling i Tågarp. Härligt att säsongen kom igång så tidigt i år.
Dottern red vår...
Emma-pemma
42 minuter sedan