JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Travronden)
Jimmy Takter-tränade hästar vann båda finalerna i New Jersey Sire Stakes ($200.000) för tvååringar på Meadowlands i natt och dessutom segrade Muscle Massive en division av Stanley Dancer Memorial ($130.000).
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Under torsdagen avgjordes fyra avdelningar av Pennsylvania Sire Stakes på banan Harrah’s Philadelphia. Treåringar tränade av Jimmy...
Hästnyheter
Det blev blågul dominans på travbanan Meadowlands utanför New York natten till söndagen. Åke Svanstedt och Jimmy Takter vann var sin...
Hästnyheter
Det är inte bara Åke Svanstedt som firar stora framgångar på andra sidan atlanten. Jimmy Takter har en fantastisk treårskull det här...
Hästnyheter
(Travronden)
Tvååringarna börjar komma igång på allvar på andra sidan Atlanten och Jimmy Takter håller...
Födda-24
Avel Men gud vad jag känner med dig! Håller alla tummar att fortsatt läkning går bra!✊🏻✊🏻❤️❤️
Läste härom dagen om en som förlorade sin åring...
Hedwig
20 minuter sedan
Svar: 71
Visningar: 4 750
Avel
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Igår var det 5 år sen jag köpte Fille, helt sjukt vad tiden går! :eek:
villhöver
29 minuter sedan
Svar: 1 042
Visningar: 81 701
Grenar
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Jag börjar direkt med en återblick på förra helgens tävling i Tågarp. Härligt att säsongen kom igång så tidigt i år.
Dottern red vår...
Emma-pemma
38 minuter sedan