Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har precis fått hem munkpeppar som jag tänkte prova på min kärlekskranke valack....Men det luktar ju verkligen starkt om det! Ni som har användt det - har de ätit det trots den starka pepparlukten?
Jag gav munkpeppar till mitt fullblod när han tyckte att han var stallets coolaste hingst, han var vallack sen många år. Honom var det aldrig några problem att få att äta upp iof var han ganska hungrig av sig , jag använde en mortel för att "mala" sönder pepparkornen, och det hade bra effekt på honom han var sig lik bara inte lika jobbigt hingstig.
Lycka till med din pålle!
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.