Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lilja_89 skrev:Anledningen till att jag undrar är att hunden äter allt i sin väg! Hästskit, hundskit, gamla äppelskrutt m.m. Nu var inte et så farliga saker men häromdan hade hon ätit människoskit! Det var så förbannat äckligt och det är synd (tycker jag) att hålla hunden kopplad när jag kan lita på henne till 100 när hon går lös. Det är det enda som gör att man vill hålla henne i koppel. En dag kan hon ju få tag i nåt riktigt dåligt så hon blir sjuk eller liknande, det vill man ju inte. Köpte en munkorg (inte en sådan med nät utan i tyg) och jag tycker inte det skulle vara elakt? Man besparar ju allt skitätande då hon går på lightfoder också.
Måste bara säga fy för såna som bara sätter sig precis i skogssnår och skiter! Plocka för tusan upp efter er! (inte riktat till någon utan allmän kommentar)
Lilja_89 skrev:Jo, det var därför jag undrade om det var elakt/onödigt. Men hon lyssnar inte på det örat. Ingenting kan huindra henne från att äta verkar det som Det går inte att bara säga "nej" och hon lyssnar på det under hela promenaden. Plockar hon upp nånting och man ser det och säger ifrån, då släpper hon. Men man ser ju inte alltid vad hon gör och det är väl där problemet kanske ligger... Ja, hon får nog vara kopplad, kanske med munkorg dom lösa sträckorna.