MTV super sweet 16 idag.. aaaah

Lenis

Trådstartare
Ser ni på det här?? En bortskämd rik bitch som hävdar att hon inte kan älska sin valp för den är inte tillräckligt mörk i pälsen "mammaaaa jag tycker inte oooom den", så hon tar dit sin personliga hårstylist för att FÄRGA DEN i ansiktet. :eek::eek::eek: Jag tycker det e nog sjukt med folk som sprayar kroppen i rosa etc men hon sitter och hävdar att hon inte kan tycka om hunden pga färgen, klagar när den bajsar osv.. jag är ganska svår att chocka men nu mår jag f-n illa.

Sv: MTV super sweet 16 idag.. aaaah

Tittar inte men tycker det låter sjukt!
Jävla bortskämd unge borde bli fråntagen alla pengarna..

Hela den programserien är ju sådan (alltså inte om just hundar, men om extremt bortskämda tonåringar som ställer mer eller mindre orimliga krav på allting).

Hela den programserien är ju sådan (alltså inte om just hundar, men om extremt bortskämda tonåringar som ställer mer eller mindre orimliga krav på allting).

Min uppfattning också. Jag har aldrig sett ett helt program. Men någon snutt här och var. En gång sa en tjej att hon fick sin stora fest för massor och åter massor av pengar för att hennes föräldrar älskade henne. Jaha, så mina föräldrar älskar inte mig för att dom inte har så mycket pengar att dom kan mata mig med dom? :crazy:

Tjejerna verkar ha en otroligt skev världsbild... Dom blev säkert inte ens ammade av sina egna föräldrar utan hade ammor (<--fördom! :D)

Absolut, men jag struntar rätt mkt i hur mkt pengar de lägger på sina himla klänningar även om jag vill ge dem en käftsmäll (eller 43..:devil: ) när de bryter ihop för minsta lilla på festen och i princip ballar ut för att pappa vill att de ska gå ut för att titta på sin nya Hummer.. Men detta eviga klagande på hur hemsk den fula fula valpen var med avslutande färgning å allt då lackade jag. Get a barbie liksom.

Jag har tittat på det nån gång, det roligaste är när de skickar de bortskämda "byrackorna" (dvs barnet som är så bortskämd) att lära sig hur det går till i världen - tex till en liten by i ingenstans i Afrika där de får kladda med lera på händerna för att bygga hus....

det där programmet är så hjärndött så det är inte sant :crazy: jag har sett några avsnitt och sist jag såg vart ungen så förbannad på sin mamma för att den superdyra bmwn hon fick i present var silverfärgad och inte svart :eek::mad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka