MP3 hjälp!

Mysaan

Trådstartare
Vi har fått en mp3 spelare och vi fattar inte hur man gör för att få över musiken från datorn till själva spelaren. Allt är inkopplat rätt men hur sjutton gör man sedan?

spelaren är av märket sweex.

Sv: MP3 hjälp!

Öppna tex Windows Media Player och sen Synkronisera så borde du få upp spelaren och sen är det bara att "dra" över låtarna. Kommer den inte upp kan den behöva installeras.

Om du har kopplat det rätt borde det fungera oxå genom att använda vanliga utforskaren

Jag fortsätter fråga.

Måste man lägga in musiken på datorn. Finns det inget sätt att ta den direkt från CD'n och stoppa in den i mp3'n?

Yack för era svar. Nu har vi då lyckats lägga över lite musik på mp 3.

Jag fortsätter fråga.

Måste man lägga in musiken på datorn. Finns det inget sätt att ta den direkt från CD'n och stoppa in den i mp3'n?
Med nåt program går det kanske men CD-skivornas musikfiler är ju inte i mp3 format.

Om mp3-spelaren går att ha som en extern disk (alltså kommer upp tex i utforskaren och man kan spara saker direkt på den) så går det, då väljer man bara att mp3-filerna man gör när man rippar skivan ska hamna där.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 958
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
342
Småbarn Hjälp jag går snart och gräver ned mig.... Syskonbråk - hur hanterar man det på bra sätt? Två pojkar, 5 år och 2,5 år. 5åringen retas...
Svar
12
· Visningar
1 363
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Guldfasanerna