Moviemaker *OBS, EJ filmtråd*

YlvaG

Trådstartare
Moviemaker har kajkat ihop för mig så jag måste försöka få ner ett nytt. På microsoft står det att man får det med servicepack 2. Är det de man får när man kör microsoft update? Har kört det nu iaf men fattar ingenting. Jag vill ju ha Movie maker 2.1 *tjurar*

Förstår inte. Vart får man tag på det?
 
Sv: Moviemaker *OBS, EJ filmtråd*

I windows update så finns det att välja att installera andra saker en det viktigaste uppdateringar.

Kör just nu Engelsk XP så jag får ingen svensk text så jag vet inte vad det heter. Har du inte installerat 2.1 så ska den finnas där.

Ska nog finnas på deras hemsida men tror att via windows update är det enklaste att komma åt
 
Sv: Moviemaker *OBS, EJ filmtråd*

men vart hittar jag det då? jag hittar inte vart just movie maker kan laddas ner i updaten :confused:
 
Sv: Moviemaker *OBS, EJ filmtråd*

okej, nu såg jag att jag bara uppdaterade. så nu tar jag ner Sp2 på engelska så får vi väl se vad som händer.
 
Sv: Moviemaker *OBS, EJ filmtråd*

Kör du engelsk XP

Då väljer du "Custom" och inte Express
Sedan tittar du "Software Optional"

Det är bra att du kör SP2 på din dator
 
Sv: Moviemaker *OBS, EJ filmtråd*

haha, nejdu, jag hittar inte :o kan du inte ge någon direktlänk eller ngt? Vet inte om det bara är jag som är blind men nej, jag kan verkligen inte hitta någonstans där jag får ner det :o
 
Sv: Moviemaker *OBS, EJ filmtråd*

Nja direktlänk går inte men du måste ha service Pack 2 installerad på din dator innan du kan få och installera WMM2.1

Har du installerat Service Pack 2?
 
Sv: Moviemaker *OBS, EJ filmtråd*

ja, jag har installerat service pack 2 :( den sa det i alla fall men jag får väl köra om alltihop i morn :(
 
Sv: Moviemaker *OBS, EJ filmtråd*

Hmm skumt jag ser den inte heller fast den ingår i SP2 så du kanske redan har den installerad?
 
Sv: Moviemaker *OBS, EJ filmtråd*

nej för anledningen till att jag ville ha 2.1 var att mitt WMM inte funkar utan stängs ner hela tiden :( menmen, ska försöka få fram något annat bra program. Imovie typ.
 
Sv: Moviemaker *OBS, EJ filmtråd*

Nu har min dator krashat. sitter på päronens dator. min har krashat :cry:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 956
Senast: Ava22
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 828
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 623
Senast: Soapbubble
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 870

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp