mountain horse ridstövlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare __Stilett__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 043
S

__Stilett__

Är det ngn större skillnad på "Mountain High Rider II" och på "Sportive High Rider II"? tänkte även då utseendemässigt.

Sv: mountain horse ridstövlar

Tycker att Sportive har bättre läder,mina förra Highrider blev matta efter ett tag.

jag har 2 par highrider nu, dom svarta är lite matta. Dom bruna har hållt sig hyffsat fina.

har dock inte sett sportive så jag kan inte uttala mig om dom.

har dragkedjan gått sönder på dina stövlar? jag har 3 par mountain horse (ett par rimfrost också eller vad dom heter) o alla har gått sönder i dragkedjan, har fått lämna in o byta dragkedja några ggr..

Dragkedjan har hållt på mina Sportive.Brukar torka av dragkedjan så den är ren mellan varven.Tror mina highrider blev matta för att jag använde lädertvål och smorde dem:crazy:
Tycker dessutom att Sportive är skönare:)

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
221
Senast: sweep
·
Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
237
Senast: Jeps
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
614
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 038
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka