Morrande katt

Mack_Lobell

Trådstartare
Jag har hämtat två kattungar igår. Den ena är fem månader och den andra är tre månader. Jag hämtade dem från två olika ställen, så de kände inte varandra innan. Nu är det så här att den äldre katten morrar så fort den yngre bara närmar sig. Han både morrar och fräser. Båda är hanar och har haft syskon att lika med innan de flyttade. Den yngre gör inte en fluga förnär och den äldre är kelig och snäll, han har ju inte gått till anfall, men han morrar och fräser som sagt så fort den andra närmar sig. Hur lång tid tror ni det tar innan han blir kompis med den andra? För jag vill ju inte ha två katter som inte går ihop, det är ju inte så kul för någon av dem. :(

Sv: Morrande katt

När vi skaffade en ny liten kattunge till våran andra katt som inte var sådär jättegammal själv heller, så tog det ett par dagar innan den nya slutade morra åt den större. Efter nån vecka hade han slutat morra vid maten också.

Det ger sig, snart ligger de och sover ihop :)

Sv: Morrande katt

Vi får hoppas att det ger sig snart, för den äldre morrar bara den andra kattungen tittar på honom:p

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
652
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
186
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
480
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits