M
Mhiloy
Någon som ska å kolla på Monty Roberts när han kommer till Flyinge den 16 april?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara för att man kommit med bland dom 10-15 hästarna i uttagningen så betyder inte det att man är garanterad att vara med på showen utan man ska infinna sig på Flyinge kl. 11 samma dag o hästen ska veterinärbesiktigas, visas i rundpadocken för Monty av hans medarbetare och då kommer Monty ställa frågor till ägaren och sedan väljer han då ut ca 5 hästar som passar att vara med på kvällen.Fladde skrev:Ska inte kolla men en av hästarna som ska vara med står i samma stall som jag en ´stor mörkbrun hblvalack.
Jag blev också erbjuden en plats men tackade nä.
Mhiloy skrev:Någon som ska å kolla på Monty Roberts när han kommer till Flyinge den 16 april?
Qelina skrev:Jag ska dit, jag tycker att han verkar bra men har läst en del negativt om honom men nu kan man ju skaffa sig en egen uppfattning. Dessutom ska det bli riktigt intressant och jag tror att mycket av det han har att säga är vettigt. Ska bli spänannde att se. Hur har ni andra löst det med boende när ni är där? Försökte boka boendet på Flyinge en och en halv månad innan men det var fullt...
Lolydodia skrev:Jepp, jag ska dit och det ska bli jättespännande! fast dyrt... :O
Nä, jag tycker verkligen att det är billigt! Hade nog gått även om det kostat 500Cesam skrev:Även om allt är relativt, så.....340:- är väl inte speciellt dyrt??? Det är ju nästan 4 timmar