Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Värm fästena först. Det är jättejobbiga att sätta på om de är kalla. Sedan måste du ha 90 graders vinkel mot sulkyskalmen och trä på dem. Men som sagt - krångel att få dit dem beror ofta på att plasten är för kall. Blir mjukare och lättare att få på om de är uppvärmda.
Tror att du måste montera av quick hitch fästena för du ska nog trä öglan över skalmen och sen fästa den på skalmen.
om du inte kan öppna öglan helt förståss...
Min ögla är tillräckligt stor för att gå över QH-fästena. Tror inte det är meningen att man ska ta bort dem...
Men sidostängerna är lite byngliga. Inget jag vill hålla på med varje gång, men har en del som går med båda stängerna, någon utan några alls och någon med bara en. Blir en del av och på. *suck*
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.