Monte sadel

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Eldkvasten
  • Startdatum Startdatum
Sv: Monte sadel

Jag har vanlig syntet sadel nu...en special sadel brukar alltid vara lite bättre! Rimligt pris...inte över 5000:- iallafall!

Eldkvasten skrev:
Jag har vanlig syntet sadel nu...en special sadel brukar alltid vara lite bättre! Rimligt pris...inte över 5000:- iallafall!

Vi skaförmodligen sälja en av våra... men vill ha en 8000 för den m alla tillbehör(handsydd, fransk m all tillbehör)

Jaba skrev:
VAd skulle den gå på utan tillbehör?

Asså... jag behöver inte tillbehören så det är paket pris på den.. får jag den såld så får jag den såld annars så behåller jag den och väntar på rätt köpare... så pass fin är den ;)

hejsan...
jag köpte min monté sadel på ladugårdsinrede..för ca 4000:-
jag tyckte det var rätt så bra pris..men sen fick jag ju köpta till stigbyglar,stigläder å svanskappa å så....

Såg att börjes hade för 1500 med tillbehör, vet i och för sig inte om kvaliten är något och hurra för!

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
319
Senast: Unafraid
·
Utrustning Är det någon som har koll på Källqvists Genesis sadel med utbytbart koppjärn -->allround mot hopp skulle jag gissa att det är? Är det en...
Svar
7
· Visningar
625
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
218
Senast: Fiorano
·
Fritid Vilka företag är enklast att använda, till ett vettigt resultat och pris? Nån som har bra tips hur man får till snygga fotoböcker?
Svar
3
· Visningar
252

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka