Mönster till täcke!

Seabaz

Trådstartare
Hoppas ni förstår mitt mönster annars får ni fråga så får jag försöka förklara bättre :o :D
Det är mönstret till "nr 8" på bilderna jag la ut förut. Fler som frågat efter mönstret på den.

http://hem.passagen.se/retra/Z/
och så är det den som heter "monster2.JPG"

Overallmönstret måste jag fota och lägga in, ska göra det när jag får tillbaka min kamera. :banana:

Sv: Mönster till täcke!

Visst är det roligt att sy täcken och fixa och dona till vovvarna? Jag tycker de där täckena med luva är sååå himla tuffa. Tyvärr passar det inte riktigt på mitt monster.

Jag har utvecklat en ny modell till min hund, tyvärr har jag inget mönster. Jag hade en handduk först som jag klippte och sydde i.. :-) Tyvärr var inte modellen eller fotografen riktigt på topp, men här finns i alla fall bilder.
http://hem.passagen.se/ewa123/tacket2.htm

Tack så mycket!
Har skrivit ut mönstret och ska åka och inhandla tyg på IKEA imorgon. Det verkar ju inte så svårt!

Nu hittade jag den här gamla tråden - men länken till mönstret verka inte fungera. Har du tagit bort det månntro?

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 752
Senast: Anonymisten
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
102 922
Skola & Jobb Ja som rubriken säger, på mitt jobb har vi en kollega som rent skiter i att göra vissa arbetsuppgifter, vilket då är sådant som drabbar...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 159
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Hej Jag har varit och nosat på denna fråga förut i detta forum. Men jag har en Kelpie på 8 månader. Hon funkar jättebra och känns inte...
Svar
14
· Visningar
4 194
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama