Möllegårdens Marco polo

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Joyride
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 2 395
Sv: Möllegårdens Marco polo

Om det är NF-hingsten Marco Polo du menar så har väl Fredriksbergs Stuteri info om honom.
Bekanta till oss lånade honom under några år.

Han står på Gotland just nu väl? Har för mig att jag sett honom på en del tävlingar under sommarn/hösten

Har ett underbart sto efter honom, Walfvestas Amie, hon är 6 i år. Hon ser ut som ett litet fullblod är ganska het men hoppar som en liten gummiboll. Hoppas hon kommer ut på tävlingar i år. :love:

Hejsan, Jag hörde Om Fredriksbergs Rita.
Jag heter Frida och jag äger henne :rofl:
Du äger hennes föl väl ??
Hennes pappa är Möllegårdens Marco Polo och mamma är Fredriksbergs Misty.
Hur är Rosita?

Kram Från Frida I Halmstad :)

Hej. Jag red en son till Marco polo när jag var på Fredriksberg. Han heter Quattro. Sen finns ju strauss och paco.Strauss är ridskole häst tror jag. Men det är bara att söka på google efter dom. MVH Hilda

Jag tävlade Marco för några år sen. En jätte fin hingst! Han står på gotland nu

Hej jag heter ella och jag äger Fredriksbergs Quattro just nu. voreroligt om du hörde av dej:smirk:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag söker information om denna hingst icro macro....inte irco Marco. Som dock är pappa till hingsten jag söker information om...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: Görel
·
Avel Hejsan! Jag har letat och googlat överallt för att hitta info om min tyskfödda häst. Men jag får inte fram något. Tänkte om det finns...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 880
Hundavel & Ras Jag blir så trött. Jag blir så trött på SKK för att de inte är bättre, jag blir så trött på min rasförening som inte är bättre, jag blir...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 206

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka