mögligt hösilage

D

dali

allt hösilage som jag köpte i höstas är mögligt:mad: killen som sålde svarar inte på mail.jag tycker det är för:devil: .
snacka om att slänga pengarna i sjön,trodde jag hade tillräckligt med foder till sommarbetet:smirk:

Sv: mögligt hösilage

Har du inget telefonnummer?
Förstår att det känns ruttet, men försök att få tag på killen du köpte det av och kräva nytt!

har ringt personen i fråga och svaret jag fick var JAHA OCH:eek:
snacka om att bry sig

Så hade jag det förra året. Jag hade tur att få balar . Men de var mögliga allihop. Så jag fick leta nya på annat håll.
Tråkigt . Kräv pengar tillbaka.
Dumpa balarna på hans tomt.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 898
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 621
Senast: Shaggy
·
Hundhälsa Hejsan Har en mellan pudel kille på 11 månader som har en otrolig stress nivå. Han har sen han var liten valp följt med mig till mitt...
Svar
14
· Visningar
883
Senast: Tonto
·
Katthälsa Jag och min sambo är totalt nybörjare på katt och fick hem en liten neva masquerade för några veckor sedan. Vi köpte samma mat som...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 433
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar