Moflos Fester

Zuzzi

Trådstartare
Några som betäckte med honom -04?

En bekants xx-sto ska föla vilken dag som helst, ridponnyföl så det hade varit intressant om det kommer några fler fölisar? Eller någon som kanske har tankar på att använda/använt honom?

Sv: Moflos Fester

På tok för långt norrut och fel sektion :D annars hade jag kunnat tänka mig att använda honom bla pga det mycket bra mödernet. :)

Bor alldeles för långt bort från Moflo stuteriet. Iof så vill jag ha upp storleken lite på mina föl och då är han helt fel men stammen är heeeelt okej och även hans meriter :)
JS bor tyvärr i fel ände av Sverige ;) :D

Jag är mer impad av hans far, Jesper. Har sett honom på tävlingar även när han var riktigt gammal. Superfin och alltid bra resultat.

Welsh skrev:
stammen är heeeelt okej och även hans meriter :)

Kanske lite synd att en sådan hingst står här uppe :rofl:

ska bli så spännande när fölis kommer! :) så här såg märren ut igår, har gått över tiden med ca en vecka

Fifi_hogdraktig.JPG

JS har ett föl av honom och med ett Bostorp sto. Finns att beskåda på hennes hemsida :)

jasså?? ååh då måste jag ha missat den när jag var inne på hennes hemsida igår! måste genast leta upp den lille :)

Liknande trådar

Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
3 009
Senast: Freazer
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 077
Hästhantering Jag träffade på en bekant i dag, och vi började prata om hästhållning eftersom vi har köpt gård och planerar för att ha hästar hemma...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
15 116
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka