Russin8

Trådstartare
Jag försöker hitta någonstans man kan hitta en mode sele att köpa. Men har letat på nätet och kan inte hitta en sådan. Jag tycker bättre om mode selen än standar remsele.

Varför görs inte modeselen längre, vad är det som är nackdelen med den?

Har en gammal mode sele som är brun men vill ha en svart och lite nyare.

MVH
Russin8

Sv: Modesele

Har sett på Tradera att de finns emellanåt.. Sen i våran hästshop som finns här där säljs de fortf modesele.. Så nog ska du kunna få tag på en :)

Har sett på Tradera att de finns emellanåt.. Sen i våran hästshop som finns här där säljs de fortf modesele.. Så nog ska du kunna få tag på en :)

Ja, tradera hade en, men blev överbjuden. Men du vilken butik menar du? Hittar en där du bor men den har ingen hemsida. Kan du PM:a mig vilken du menar. Så kan jag ju ringa dit.

Ja, tradera hade en, men blev överbjuden. Men du vilken butik menar du? Hittar en där du bor men den har ingen hemsida. Kan du PM:a mig vilken du menar. Så kan jag ju ringa dit.

ah de var ju synd..:(
jag ska kolla om jag hittar tele nr så pm:ar jag dej.. vi har ju en här i rättvik o sen finns ju aubiose i borlänge, dom kanske oxå har..

har en racing tack som bara är andvänd i tävling av en häst mexi khan som vann 32 segrar på ca 60 starter

Tack, men har redan fått tag på en sele från en här på buke:)
Helt otroligt vilken hjälp man kan få här ifrån:laugh:

MVH Russin8

Fick PM av en bukefalist och vi gjorde affär:)
Blir så glad av att alla som erbjudit sin hjälp.

Liknande trådar

R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 159
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hästvård Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite.. hovslagaren kom dagen efter och...
Svar
6
· Visningar
743
Senast: Ajda
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
436
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden