Modellnamn på denna Michael Kors väska?

Kaki

Trådstartare
Som rubriken lyder.
Vad heter den här väskan?
Älskar tofsen. Är enligt utsago äkta men ingen vet modellen.
Storlek ca 22*14cm.

20170822180015-92.254.170.196.png

Kan det vara michael kors small bedford tassel messenger?

Ser helt klart ut att vara den den liknar. Men då troligen en kopia? Se skillnaden på tofsens fäste och ingen metall runt fästerna för öglorna till axelbandet.
NMV1L0A_au.jpg

Då ska jag nog inte lägga något bud på denna, vill ju inte bli lurad!! Verkar dock inte finnas till salu längre :( Kanske ska erbjuda 200kr :p

Tur att buke finns!!!

Någon annan som tror det är annan modell eller äkta trots allt?

Ser helt klart ut att vara den den liknar. Men då troligen en kopia? Se skillnaden på tofsens fäste och ingen metall runt fästerna för öglorna till axelbandet.
NMV1L0A_au.jpg

Då ska jag nog inte lägga något bud på denna, vill ju inte bli lurad!! Verkar dock inte finnas till salu längre :( Kanske ska erbjuda 200kr :p

Tur att buke finns!!!

Någon annan som tror det är annan modell eller äkta trots allt?
Svårt att sälja när det är så dålig bild!

Liknande trådar

Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 789
Senast: Dino
·
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 321
Senast: Jate Volim
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Obs. Känsliga läsare varnas – detta inlägg kommer att handla om mens. Läs ej om du tycker att det är äckligt. Och om du ändå läser...
Svar
0
· Visningar
538
Senast: cassiopeja
·
J
Hästmänniskan Jag som rubriken lyder, vad göra? Eller rättare sagt vad/hur hade ni gjort i denna situation. Det som inte fick hända någonsin har...
Svar
5
· Visningar
1 307
Senast: idahej
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama