Modelljobb ;-)

Betsy

Trådstartare
Ja, ibland är jag säker på att min lurvtuss skulle kunna få jobb som modell :love:
Eftersom det var sånt fint väder så bestämde jag mig för att fotografera lurven när han busade i snön. Men man kan ju inte bara busa, man måste ta livet på allvar också och spana och ha läget under kontroll på sin tomt :)
Fast det bästa var ändå att sitta modell på trappan! En riktig modell gör allt för att charma kameran, givetvis gör man då även vacker tass

Det är "Vacker tass" bilden som gör mig säker på att han skulle lyckas som modell :D :love:

En vän till oss har en mellanpudel hane och en toypudel tik, de är söta båda två men toypudeltiken är sötast! :love: En riktig turbo är det också! Hon fick en valp förra året och den valpen var det sötaste jag sett :love: ( jag försökte och försökte, men min familj vill bara ha en hund :p )

Liknande trådar

Hundhälsa Min hund skar sig på något igår vid stallet. Ett fint snitt rakt över stora trampdynan på vänster bakben. Snittet var så ytligt att det...
Svar
10
· Visningar
4 845
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 774
Senast: Disen
·
E
Övr. Hund Snart kommer veterinären, han som ska ta bort våran kära älskade hund :cry: Yavanna (uttalas Javanna) är en briard på 12 år. Har ju...
Svar
11
· Visningar
1 808
Senast: Extasia_ox
·
M
Träning Jag behöver verkligen hjälp och vet inte hur jag ska bära mig åt. Alla råd mottages tacksamt... :( Ca 1 månad sedan köpte jag en ny...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 358
Senast: Appetax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Valet i USA
  • Vinterföräldrar 23/24