möblerat om i akvariumet..

Nominous

Trådstartare
ja igår fick jag ett tokryck och kom på att mit akvarium ser ut som nåt jävla tonårsrum med för mycket saker i och inte städats på flera år. :o har på 2 år inte orka göra nåt - utan bara stoppat ned de nya där de fått plats.. :crazy:

men nu gjordes de iafl nåt åt saken och rensade ur allt ja inte ville ha och möblerade om ordentligt! :bump: jag blev jäkligt nöjd iafl. nu ska de handlas lite nya växter med.

vad tycks??? :D

FÖRE
18309211.jpg

EFTER
18309212.jpg

usch nu i efterhand så skämms jag fan över hur det sett ut!!! :eek:

Sv: möblerat om i akvariumet..

vad öppet och fint det blev!
jag tycker inte att det var något fel i det förra heller...fast jag kan inte så mkt om fiskar. Jag är nybörjar på det området:smirk:

Inte för gamla såg så illa ut men det blev öppnare och fräschare nu. :)

Dock misstänker jag att småfiskarna gillade förra då det var mycket att gömma sig i. :)

Min smak faller mer åt hur det såg ut först. Jag gillar när det växer på och blir bra med gömslen åt yngel.

Det såg lite stilrenare ut. Stiligt :cool:

Personligen gillar jag mkt grönt och växter i mängder. Tycker det är härligt med växter och fiskarna har mkt gömnställen att lägga rom och ynglen en flyktplats.

jo jag tycker det blev öppet och finare!!

fast det finns mog en del för fiskarna att gömma sig i nu med.. det är ju gångar mellan alla stenarna och som en dungel bland växterna.

var in till djuraffärn idag å skulle handla mer växter. men de skulle få hem fräschare och mer nästa vecka. så då blir det shopping!! :bump:

sen växer det på ganska bra - jag resade ur och slängde 75% av växterna som jag inte ville ha. ska ha andra växter och lite mer samma sort än innan. så det kommer nog bli kanon om ett tag.. ;)

Jag håller med! Ett lummigt grönt akvaruim är jättesnyggt!

Jag håller också med om att ett akvarium "ska" innehålla både en massa växter och andra mysiga gömställen, men rent estetiskt så tycker jag nog att efter-bilden var finare än före-bilden om man jämför bara de här två bilderna. Helt klart. :)

Jag håller också med om att ett akvarium "ska" innehålla både en massa växter och andra mysiga gömställen, men rent estetiskt så tycker jag nog att efter-bilden var finare än före-bilden om man jämför bara de här två bilderna. Helt klart. :)

men som jag skrev innan så ska det handlas växter nästa vecka då jag slängde 75% av växterna i ommöbleringen. ;) så det ska inte se ut som det gör nu - utan in med massa mer växter fast i samma stil som nu.

sen ska det dit en bakrund med, emn jag har ej hittat en som faller mig i smaken än. ev en BTN fake.

nu ha jag fixat en bakrund.. :D tog en svart sopsäck som e lite skitig och knövlade ihop den så den fick stora väck och gropar. den ser faktiskt ut som sten och gör sig jäkligt bra emot kolstenarna!! :d

slänger in en bild - men det syns så jäkal dåligt :crazy: nån som har tips på hur man fotar ett akvarium som rör sig i detalj? allt blir ju så suddigt jämt.
men i verkligheten är det sjukt snyggt!!
18329148.jpg

nu ha jag fixat en bakrund.. :D tog en svart sopsäck som e lite skitig och knövlade ihop den så den fick stora väck och gropar. den ser faktiskt ut som sten och gör sig jäkligt bra emot kolstenarna!! :d

Vilken häftig idé! :bow:

Ja, jag kan tänka mig att det kan vara lite knepigt att få till en bra bild på det... Men, har du fäst säcken vid akvariet på något sätt då eller? Limmat eller så?

nä bara satt några tejpar på sidorna på ramen och på ramen på ovansidan - men lämnat en del luft mellan bakre glaset och plasten - så den blir bullig och inte platt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 443
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar