Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
PrisetÄr Telenor och 3 likvärdiga som operatörer? Bor och rör mig i stan så täckningen borde vara ungefär samma.
Vilka andra parametrar kan man jämföra?
Vilka andra parametrar kan man jämföra?
Priset
Hur mycker drachmer det kostar att ringa till Kostas?
Nej, jag har väntat ut sista betalningen på min nuvarande iphone och det är antingen oktober eller novemberHar du fortfarande inte beställt din iphone 6?
Var beredd på väntetid, min beräknas komma 24/11, och de förlänger väntetiden hela tiden. Den skulle komma 8/11 från början.
2 timmar gratis telefoni? Hurra, det varar i hela två dagar om jag tänker mig för och inte ringer i onödanWifog kanske? Fri surf, 2 timmar gratis telefoni och 200 fria sms i månaden och går i 3-s nät. Jag har det i ena fånen och det funkar helt klockrent bra.
Jag har wifog och det funkar bra för mig som inte ringer mycket.Wifog kanske? Fri surf, 2 timmar gratis telefoni och 200 fria sms i månaden och går i 3-s nät. Jag har det i ena fånen och det funkar helt klockrent bra.
Kolla vad extra datamängd kostar också, jag tror det skiljer sig lite mellan operatörerna.2 timmar gratis telefoni? Hurra, det varar i hela två dagar om jag tänker mig för och inte ringer i onödan
@honung Ja, 3 ligger bra till på surfen - tills telefonen är betald. Sedan blir det dyrare än ffa halebop. 3 tar minst betalt för luren per månad, mer ligger på abonnemanget. Just nu velar jag nog mellan 3 o halebop, kommer alltså att släppa telenor. T-nor har för lite surf för pengarna. Totalpriset på 24 mån är lika för halebop, 3 och T-nor men T-nor har då bara 0,5 GB surf, 3 har 2 GB och halebop 3 GB (om jag kommer ihåg rätt i huvudet).
Lägger till; häromveckan i slutet på september tog min datamängd slut, även för en kollega tog datamängden slut ungefär samtidigt. Jag fyllde raskt på med 0,5 MB för 29:- medan kollegan som har telia tror jag, som minst kunde fylla på 1 MB för 99:-. Lite surt och dyrt när det bara är typ 2 dagar kvar innan det fylls på nytt.Kolla vad extra datamängd kostar också, jag tror det skiljer sig lite mellan operatörerna.
Ja extra data är dyrt på T-nor också. Men jag ska ha mer surf i abonnemanget än jag har nu för att slippa köpa extra.Lägger till; häromveckan i slutet på september tog min datamängd slut, även för en kollega tog datamängden slut ungefär samtidigt. Jag fyllde raskt på med 0,5 MB för 29:- medan kollegan som har telia tror jag, som minst kunde fylla på 1 MB för 99:-. Lite surt och dyrt när det bara är typ 2 dagar kvar innan det fylls på nytt.
Ang wifog, jag har det på en lur jag har kopplad till högtalare hemma så den funkar som radio och spotifyapparat. Man ska kolla reklam med jämna mellanrum, jag skulle bli fnattig av det om jag hade det så på min reguljära mobil. Nu är ju inte wifog intressant för dig alls eftersom det är så magert med samtalstid. Men ändå. Som skval-abonnemang duger det utmärkt om man inte använder luren som telefon.
Det billigaste på Halebop hade bara 100 fria samtal i månaden, alltså drygt 3 per dag. Det räcker inte för mig. Däremot hade jag nog klarat mig med 1 GB surf. Fast man vet ju inte om ens surfbeteende förändras, det kan plötsligt visa sig att man behöver mer surf än man trodde ... Men Halebop Rubbet som jag kikar på har 3 GB, det lär jag klara mig på ett bra tag.Jag snålade med Halebops billigare abonnemang. Får nöja mig med 1GB per månad. Dubbelt så mycket som nu, så jag hoppas att det räcker.
Men, det verkar ta evigheter innan luren kommer. Jag vill ju ha den NU!! Eller igår då