Mjölk i juvret!

Glimfeather

Trådstartare
Jag bara undrar... hur många här har hästar med mjölk/vätska i juvret utan att hästen har för eller är dräktig? är det vanligt?

min häst har en grumlig vitgenomskinlig vätska i juvret, upptäckte det precis när jag hade fått henne. jag blev jätterädd och började inbilla mig massa hemska saker. sen trodde jag att hon kanske var dräktig... vet var här och kikade, hon a att vi skulle höra av oss on hon blev större. men än har det inte kommit något föl :p

Sv: Mjölk i juvret!

Mitt sto blir skendräktigt så fort det dyker upp ett grönt grässtrå på våren. Hon har haft föl tidigare, men dt är flera år sedan. :)

Liknande trådar

Hästvård Hejsan! Precis pratat med Slöinge o vi har bokat tid kan jag börja med att säga. Men tänkte kolla här oxå om någon har varit med om...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: jemeni
·
Hästvård Har någon av er stött på att ett sto har mjölk i juvret utan att vara dräktig? Och vad kan man i så fall göra åt det? Vårt 18-åriga...
Svar
7
· Visningar
2 433
Senast: Milene
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 992
Senast: Takire
·
Islandshäst Jag har ett sto som är 15 år och aldrig haft föl. Hon har eksem och de yttrar sig som lindriga på överlinjen, MEN hon får större problem...
2
Svar
30
· Visningar
6 031
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka