Mittnorden Utställningen

Gnist

Trådstartare
Hur många Bukefalister ska fara på den ??
Jag ska dit med min Gammelman och ställa ut honom i veteranklassen :D

Han kom hem i går efter att ha varit hos en släkting till mig för att tukta hennes Huligan ( min hunds son :angel: ) och jag lovar han har gått up säkert 2 kg, så nu är han dunderfet :eek: :crazy:

Nu är det bantning och motionering som gäller :devil: Har redan börjat med motionen och i morgon ska här inhandlas dietfoder... :smirk:
Någon som har tips på ett bra dietfoder månne ?
 
Sv: Mittnorden Utställningen

Måste ju bara fråga vilken ras du har??

Angående fodret så får min terrier Purina Pro Plans lightfoder, det är det enda dietfoder på marknaden som hon äter. Så det kan jag varmt rekommendera.

//E
 
Sv: Mittnorden Utställningen

Har nu även anmält en unghane, som jag har införskaffat, så det blir dubbelt roligt nere i Sundsvall nu :)
 
Sv: Mittnorden Utställningen

Australisk terrier? Kände en sådan en gång. Den var... ...spritt språngande galen.

Men jag är rädd att jag inte kommer att kunna se utställningen.
 
Sv: Mittnorden Utställningen

Jag hade ev tänkt att anmäla. Men är ju en bra bit att åka för mig.
Men sen frågade jag sambon lite vad han tyckte, och då visade det sig att han har en överraskning till mig just den helgen. Så då blir det att få vara hemma.
Stackarn, här har han gått och planerat och frågat vilka utställningar jag ska på så det inte skulle kollidera, så när han "bokat" eller vad det är han gjort, så kommer jag och saboterar :-)
Han som inte tänkt säga något. Men jag vet inte vad det är, så nu ska man gå här i över en månad och vara nyfiken....
 
Sv: Mittnorden Utställningen

Jag ska åka med tre hundar även om det är hiskeligt långt :) Vad gör man inte i jakten på cert :angel:
 
Sv: Mittnorden Utställningen

Jag har varit såå sugen på att åka men jag tycker att det känns långt att åka med bara en hund. Dessutom är hennes öron så ostabila för tillfället och jag vill inte köra hela vägen dit för att åka ut på grund av det. Lite trist med tanke på hur bra det gick sist på den internationella här i Piteå. Hade hoppats på att kunna åka och kämpa för ett cert men som hennes öron blivit har jag svårt att se att det ska gå. :(
 
Sv: Mittnorden Utställningen

*lånar*
Puttar upp lite...
Är det verkligen inte fler som ska åka till Sundsvall och ställa ??
 
Sv: Mittnorden Utställningen

Vi kanske kan träffas där då ??
Skulle ju vara riktigt kul att träffa nån fler bukefalist ;)
 
Sv: Mittnorden Utställningen

Kul :)
*tio små tecken skulle gå en gång till marknaden uti mooooora*
 
Sv: Mittnorden Utställningen

Jaha hur gick det då?
Vi blev inte placerade i bästa hane så det blev inget CACIB här inte... :(
 
Sv: Mittnorden Utställningen

Ha ha.. letade upp fel tråd - denna var ju från 2005.. jaja men det gällde alltså ÅRETS Mittnordenutställning 7-8/10 2006.

:angel:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp